اس ام اس خنده دار

پسر تنها

اس ام اس خنده دار

 

اس ام اس های خنده دار

 

از برادران یوسف پرسیدن وقتی یوسف را در چاه انداختین چه گفت : گفت شلپ !

.

 

.

.

دوست دارم و عاشقتم پر کاربرد ترین واژه های ایرانیِ بدونِ اینکه کاربراش معنی واقعیشو بدونن !

.

.

.

سر جلسه امتحان یکی از بچه ها به استاد گفت :

“ استاد نخوندیم اگه میشه یه کمکی بکنید ”

استاد دست کرد تو جیبش، یه ۲۰۰ تومانی در آورد گذاشت رو دسته صندلی طرف و رفت . . .

.

.

.

تبریک حیف نون : سالی پر از توأم و سرشار از آکنده برایتان مملو از لبریزم

 

دیشب یه پشه نیشم زد. پاشدم دنبالش کردم . بالاخره گوشه اطاق خفتش کردم !

اومدم بکشمش ! یهوگفت : بابا !!

راست میگفت : من باباش بودم !

آخه خون من تو رگهاش بود !

تا صبح تو بغل هم گریه کردیم !

( برگی از رمان  بنده خدا ! )

.

.

.

مصارف جعبه یکبار مصرف پنیر :

۱- خود پنیر

۲- قالب یخ

۳- جا قرصی

۴- جامدادی

۵ – جا ادویه

۶ – پیمونه برنج

۷ – نگهداری رب

۸ – نگهداری پیاز داغ

۹ – جا صابونی

۱۰ – کاسه حمام

۱۱ – تفاله گیر ظرف شویی

۱۲ – تحویل به بازیافت

.

.

.

بنده خدا میره ژاپن مسافرکشی میکنه ، هر کی سوار میشه میگه وای تو که تازه پیاده شدی !!

.

.

.

می دونی نصف النهار چیه؟ شامی است که از نهار باقی مانده

.

.

.

طریقه ی سپری شدن روزهای هفته :

 

شنبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

یکـــشنبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

دوشنبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

ســه شنبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

چهارشنبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

پنجشنبه . جمعه

.

.

.

دلم می خواهد زندگی ام راموقتا بدم دست آدمی دیگر و بگویم : تو بازی کن تا من برگردم . . .

فقط  نسوزیها !

.

.

.

فقط یه ایرانی میتونه تو مهمونی تا خرخره بخوره ، بعد به سالادش سس نزنه ، بگه چاق کنندست !!

.

.

.

دختری به دوستش : فک کنم دوست پسرم داره بهم خیانت می‌کنه !

دوستش : از کجا فهمیدی ؟

دختر : آخه دیشب پرسیدم کجا بودی ، گفت با دوستم امیر بودم

دوستش : خوب الان مشکل چیه ؟

دختر: خوب لامصّب دروغ میگه ، دیروز امیر تمام مدت با من بود !

 

حدیث بنده خدایی : هرکس به والدین خود احترام بگذارد مثل این است که به پدر و مادر خود احترام گذاشته است !

.

.

.

آقا ما لوس ، شما ملوس

آقا ما مترسک ، شما عروسک

آقا ما کویر لوت ، شما جنگل بلوط

آقا ما بی نمک ، شما خوش نمک

آقا ما پنیر ، شما شجاع و دلیر

آقا ما غضنفر ، شما قلندر

آقا ما رو به خیر و شما رو به سلامت !

واللللللاااا !


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 29 دی 1391برچسب:, ] [ 21:9 ] [ ali ] [ ]